lørdag 4. oktober 2014

Julekort - Bildmålarna

Jeg har laget et julekort med de flotte nyhetene fra Bildmålarna. Alle nye stempler og papirer kan du ta en nærmere titt på HER i nettbutikken.
Motivet jeg har brukt denne gangen heter Mimosa Christmas letter, og jeg har brukt papirer fra Winter Collection.
Motivet har jeg fargelagt med Distress Markers, og de finner du HER hos Kreativ Glede. Kreativ Glede har også Spellbinders rammen jeg har brukt både rundt motivet, og inni kortet, og den lille sølvrammen jeg har brukt rundt teksten finner du HER. Tekstene jeg har brukt er fra Ett Trykk og Kort & Godt.




2 kommentarer:

Sissel sa...

Nydelig julekort i lekre farger, søtt motiv.
Klem Sissel

Desire Fourie sa...

Oh wow this is just so beautifully designed and coloured. Love the twine. Happy World Cardmaking Day 2014!
Hugs
Desíre
{Doing Life – my personal blog}