onsdag 19. mars 2014

Ha en fin dag - Bildmålarna

God morgen.
Til kortet mitt i dag har jeg brukt et av Bildmålarnas nyeste motiv, som alltid proppfullt av koselig sjarm. Dette motivet heter Kanin, og jeg har fargelagt med Distress Markers. De små gulrøttene følger med som løse ministempler når du kjøper dette motivet, så de kan du plante hvor du vil:) Jeg har brukt papirer fra de to Bildmålarna kolleksjonene Cute Collection og Soft Collection.
Jeg har brukt blomster dies fra Spellbinders, og swirle dies og blader fra Cherry Lynn. Tekstene er fra NSS. Hjørner og hjerte har jeg laget selv med papirleire og sillikonformer. Kreativ Glede har det du trenger for å lage egne former og lekker pynt i leire. Ta en titt her. Og vil du vite mer om dette, så klikker du bare her. Hos Kreativ Glede finner du også Distress Markers som jeg har brukt til fargeleggingen.




3 kommentarer:

Anne-Eddie sa...

ÅÅÅ...herlig motiv! Nydelig fargelegging. Vakkert kort!
Klem fra Anne-Eddie :)

Linda sa...

Flott kort. Vårlig og gjennomført. Flott fargelegging av stempeltrykket :)
Linda

Unknown sa...

Hi Marianne,I must say your coloring technique is excellent.
The blending of colors and shading to give the focal image a 3D effect is simply stunning. Wish I could do that. I love the card very much. Thanks for your inspiration.
Chang Alison