fredag 15. november 2013

Jul med Bildmålarna

Hei kjære følgere av bloggen min. 
Som dere kanskje her lagt merke til, så er det veldig stille her for tiden. Noen ganger skjer det ting i livet som gjør at hobby og blogg må nedprioriteres, og sånn er det nå. Jeg beklager til dere som har stilt meg spørsmål, og ikke fått svar. Jeg kommer nok snart sterkere tilbake:)

Men i dag har jeg to kort å vise frem. Det første kortet er laget etter ukas skisse hos Sketchy Colors. Marianne Design sponser flotte premier i hele november, og det er fortsatt tid til å hive seg med.

Til kortet mitt har jeg brukt et av årets nydelige julemotiver fra Bildmålarna, og vakre julepapirer fra 
Pion Design. Motivet har jeg fargelagt med Distress Markers.



Til mitt andre kort har jeg også brukt et av Bildmålarnas herlige julestempler. 
Dette kortet er laget til CMN pågående utfordring: Jul i brunt og blått.

Her er Copics fargene jeg har brukt:
Hud: E11 - E00 - E000 - E93
Hår: E44 - E43 - E42 - E41
Brun: E49 - E47 - E44 - E43 - E42
Blå: B26 - B24 - B23 - B21
Grå: T5 - T3 - T1 - T0
Rød: E19 - E07 - T6

Med dette kortet deltar jeg også i Bildmålarnas DT call, og krysser fingrene for at jeg får være med på dette flotte teamet videre.





9 kommentarer:

Maryann Laursen sa...

WAUW hvor er de bare flotte begge to Marianne. Og jeg er bare helt vild med den brede blonde, du har brugt på det første kort, det ser hammergodt ud, men det gør det hele nu. Há en rigtig god week-end forude nu.

Annette sa...

Super super flotte kort, begge to, i meget skønne farver, håber du må få en god weekend. Hilsen Annette Danmark.

Ea Christiansen sa...

Wow hvor er de smukke. Er helt vild med farvevalget og elsker din måde at farvelægge på.
Knuz
Ea

Marianne H sa...

Delikate og lekre begge to. Ha en fin weekend!

Maca sa...

Så vackert!

Ida sa...

Pauser må man ha, dette er jo bare en hobby.2 Nydelige kort, du er super med copics.

Alltid masse inspirasjon å hente hos deg!:))
Klem.

Beate sa...

Wow så lekre kort! Jeg vet alt om pauser, men kommer stadig tilbake. Ha en fin uke!

Helga sa...

Your last two winter-cards are very cute - fantastic colouring !
Greetings from Austria
Helga

Maya sa...

Nydelige kort som alltid fra deg, min venn ♥
Lekkert pyntet, vakre farger og perfekt fargelagt :)
Tusen takk for att du søker ♥
Klemmer i fleng fra Maya