tirsdag 29. januar 2013

Lilla vintage - Pion Design

Her kommer det første kortet jeg laget på Mjøstreff i helga.
 Jeg tatt frem de små papirene fra Pion Design kolleksjonen Alma`s Sewing Room 6*6". Det vakre rosepapiret er perfekt til kort, og alle papirene jeg har brukt her finnes på arket Purple Room 6*6". Jeg har også brukt en av de vakre bordene. Vintagebildet er fra Pion kolleksjonen From Grandma`s  Attic – Tinted. Alle kanter er rufset litt, og svertet med Distress Ink, og jeg har pyntet med en lekker blonde, knapper, og en blanding av kjøpte og selv lagde roser. Den flotte rammen er en dies fra Joy Craft, og du finner den hos Kreativ Glede. Der finner du også spiral pyntestrå fra Kort & Godt.



Innsiden har også fått et 6*6" papir fra Pion Design, og tekst fra NSS. Swirlediesen er nok en lekker nyhet fra Joy Craft som du finner hos Kreativ Glede.







10 kommentarer:

Anonym sa...

Hei,

Ååå for et flott kort. Du inspirer hver dag:)
Skal bestille disse flotte papirene fra Pion design jeg også, men synes det er vanskelig å finne bazzil som passer når man bestiller på nett. Lurer derfor på hvilken farge du har på bazzilen til disse lilla papirene. Håper på svar:)

Mvh Hilde
(hild-fj@online.no)

Corry sa...

beautyful so lovely
Corry

❤ Kaia sa...

NYDELIG Marianne.....

Klem fra kaia

Marthe sa...

Utrolig nydelig kort!!!

Riet sa...

What a beautiful card.

Hugs Riet.xx

Gitte sa...

Rigtig smukt kort.

Anne-Eddie sa...

Nydelig! Flotte papirer og vakkert arbeid! Klem fra Anne-Eddie :)

bye9design sa...

Lekkert!

Kjellaug sa...

Nydeligt kort Marianne

Kjersti Gulliksen sa...

Nydelig og gjennomført som vanlig. Jeg også lurer på hva slags bazzill du har brukt på dette kortet? Finner liksom aldri noen lilla eller blå kartong som passer til mønsterarkene.

Tusen takk for svar på alle de andre spørsmålene jeg har kommet med.