torsdag 17. januar 2013

Kort til tøffe gutter - Pion Design

Min yngste sønn skulle i bursdag, og med de nye Play Time papirene fra Pion Design er det en fryd å lage tøffe guttekort. Her har jeg brukt av både de små og de store papirene, border og tags. Det er ikke så mye pynt som skal til på et guttekort, så jeg har bare brukt litt metallpynt, og noen trykk med stiftemaskinen her og der. Tekstene utenpå kortet er fra Ett Trykk/Norsk Stempelblad.



De samme papirene går igjen inni kortet, og skrivefeltet er miniutgaven av motivet på fremsiden. Teksten inni kortet er fra North Star Stamps.



Disse papirene har jeg brukt:
Play Time - Cars, Tags, Borders
Play Time - 6*6"- Rose Frame, Cars

6 kommentarer:

Mojca sa...

Waw really cool papers and a great card. hugs! Mojca

Unknown sa...

Stilig papirer Marianne. Falt skikkelig for den bilen og ramma du laget inni :) Takk for at du ga meg svar
Angående fototelt, har bestilt det nå :)

Linda sa...

Knallstiiilig kort til gutt. Likte godt bakgrunnen med murstein. Klem Linda :)

Birgitanita sa...

Et flott guttekort..fine papirer..likte godt de røde dekksporene :)

nergele's puslerier sa...

Ett tøft gutte kort,jeg likte også godt de røde dekksporene...
Egentlig ett greit og enkelt kort,men samtidig fint.

Merethe sa...

Så tøft kort, stilge papirer ja...
Klem fra Merethe