tirsdag 20. november 2012

Oppskriftsbok

I dag har jeg lagt julemotivene unna en liten stund, og laget en oppskriftsbok, som kan være en fin liten julegave. Papirene jeg har brukt er fra Maja Design, og motivet har jeg kjøpt hos Digital Paper.
Boka her jeg kjøpt hos Kreativ Glede, og du finner den i to størrelser. Den flotte Marianne Design rammen, og Cherry Lynn swirlene finner du også hos Kreativ Glede. Teksten har jeg skrevet på pc-n og printet ut, og jeg har også laget et matchende bokmerke, med det samme motivet i mini.




9 kommentarer:

Anne-Eddie sa...

Kjempesøt bok og bokmerke!!
Klem fra Anne-Eddie :)

RoseSommer sa...

Å fy søren så fin! Er du sikker på at du har hjerte til å gi den bort? Mottakeren blir iallefall glad for den. Jeg fikk lyst til å lage en sånn bok jeg også.

Gitte sa...

Super flot bog.

Lillians Blogg sa...

Helt perfekt og flott gave. Heldig den som mottar den fra deg Marianne. KLEM

Anonym sa...

Simply lovely. Hugs Sheila.x

Anonym sa...

Noe så nydelig!

Riet sa...

This is so wonderful.

Hugs Riet.xx

Mojca sa...

Waw this is so gorgeous Marianne. hugs! Mojca

Christina C. sa...

Already busy creating with the new papers.....simply ADORABLE!!!!