lørdag 21. januar 2012

Vennskap - Sugar Nellie

I dag er det "min dag" hos Sugar Nellie, og til kortet mitt har jeg funnet frem et gammelt Sugar Nellie stempel som jeg er veldig glad i. Dette stempelet heter "Purrfect Playmates" og du finner det her hos Funky Kits.
Motivet har jeg fargelagt med Pricma Colors på kremfarget smooth kartong fra Bazzil. Det blir litt lysere og lettere enn kraftkartong, men ikke så hvitt som hvitt:)
Rammen har jeg laget med MS puncher, og sommerfugl og swirler er dies fra Cherry Lynn.
Den store blomsten har jeg heklet selv, og har du lyst til å prøve deg, så finner du fremgangsmåten her.
Tekstene jeg har brukt er fra NSS og Ett Trykk, og alle papirene er fra Pion Designs vakre kolleksjon "Minnenas Atelje"

Det bringer meg over til en flott nyhet:)
 Pion Designs blogg fyller 1 år i disse dager, og vi vil feire med en blog candy. Her har du en flott mulighet til å vinne alle de vakre "Från mitt hjerta II" papirene, både i stor og liten størrelse!
Ta turen inn til Pion bloggen, og se hordan du kan delta!






16 kommentarer:

Jill sa...

Helt nydelig!
Fantastiske farger og vakker fargelegging :)
Ha en riktig god helg
Klemmer fra Jill

Anne sa...

Aw, det motivet var veldig nydelig!
Liker godt fargene, fiolett-aktig og hvit/beige, så flott. Lekkert pyntet med hekleblomst og punch og swirl osv. :)

Klem, Anne.

Anonym sa...

Wow For et nydelig kort, sarte fine farger, lekkert pyntet:)
Klem Kari-Mette

Aina sa...

Åååå, dette var vakkert! Nydelige farger og detaljer. Og så herlig motiv, som er fantastisk nydelig fargelagt :)

lillpastill sa...

N.Y.D.E.L.I.G

Du lager alltid så mye fint!

Fin fin lørdag til deg
Klemmer og smil fra meg

Merethe sa...

så nydelig kort. Herlige papirer, Motivet er så flott fargelagt. Liker så godt stilen din.
Klem fra Merethe

Christina C. sa...

Love your magnificent creation, Marianne! Your muted coloring is totally stunning. An amazing creation!!!

Lena sa...

Så nydelig kort, likte stempelet og fargene du har brukt veldig godt :-)

Ida sa...

Hei.
Nydelig kort i duse farger, motivet er jo bare bedårende!
Kjempefin punch du har brukt på panelet!
God helg.
Ida

Ans Gilbert sa...

Hi Marianne,
You make such beatiful cards I love them. The Vennskap card is soo cute and the swirl you used oooh would like to buy it but....
It's not from Cheery Lynn I think, i could not find it.
If you know where to get it you really make me happy.
Kind REegards Ans

Ans Gilbert sa...

Hi Marianne,
You make such beatiful cards I love them. The Vennskap card is soo cute and the swirl you used oooh would like to buy it but....
It's not from Cheery Lynn I think, i could not find it.
If you know where to get it you really make me happy.
Kind REegards Ans

Mieke'S sa...

Het is weer een prachtige kaart.
De binnen en buitenkant, dat is veel werk!
Erg mooi!
Groetjes Mieke'S

toneal sa...

Skikkelig lekre kort du laget altså :)

Torill sa...

Fantastisk lekkert kort du har laget!Kjempesøtt motiv som er perfekt fargelagt.Nydelig pion pyntepapir.Flott heklet blomster, swirl og punch (når en får til å bruke punchen riktig)Likte veldig godt det stemplet du har brukt i hjørnene inni kortet.Hva heter det?

❤ Kaia sa...

Lekkert Marianne

Klem fra Kaia

Anonym sa...

Bare en ting å si NYDELIG!!!
Fortsatt god helg :o)
Klem, Heidi