søndag 20. november 2011

Sketchy Colors - skisseutfordring

Denne helga har gått med til julemesse, så Sketchy Colors innlegget mitt kommer seint i dag. Men vi har en ny skisse og by på, og min løsning av skissa ble et julekort med Magnolia motiv, og papirer fra 3ndy Papir.
Motivet har jeg fargelagt med Prisma Colors på kraftkartong....eller...hmm....jeg har rett og slett stemplet og fargelagt på innsiden av en pizzaeske, hihi. Det gikk så fint atte, så heretter er det ingen her i huset som får velge pizza selv. Nå velges pizza etter kvaliteten på innsiden av embalasjen:)

Jeg har fått spørsmål om hvordan jeg får shimmer i fargene når jeg fargelegger på kraft. Det er så enkelt atte, hihi, det er bare å ta bilder i litt dårlig lys, så sørger blitzen for resten:) Altså, det finnes egentlig ikke noe shimmer, bare en dårlig fotograf:)


Det er 3ndy Papir som sponser premier i hele november, så her er det flotte papirer å vinne.



10 kommentarer:

salvie sa...

Hei! Kjempenydelig julekort dette her. Bare helt nydelig med farger som glir så fint i hverandre. Tusen takk for all inspirasjon og flotte tutorials du lager og legger ut. Skal prøve å lage meg en te boks om noen dager. De var utrolig fine:-)

Lenie Hempen sa...

Wat een prachtige kaart MARIANNE.
Echt schitterend mooi.


Gr Leny Hempen

Julie sa...

Hmmm...du er min FAVORITT!!!!! :O)

Blir helt satt ut av alle de fine kortene du lager!! Hvor finner du tid og inspirasjon/ideer??

Du er så flink Marianne!!

Kaartenkraam sa...

Wow what a super card this is. You are by far the best in coloring! What great combination of colors, of papers, of flowers you have used. I just love it!

hugs,
Ank

http://acraftynutter.blogspot.co.uk/ sa...

So beautiful, I love the subtle shades :D

June Nelson sa...

This is so beautiful my freind, as always you have chosen colours perfectly its beautiful xx

Ann-Charlotte's blogg sa...

Jätte härligt julkort, tänk att pizzakartong går att göra så fint på ;-)
Kram Ann-Charlotte

Cathrine sa...

Nydelig kort. Delikate farger og superfint fargelagt.
Ha en fin og kreativ uke:)

Carla sa...

how sweet! lovely card and color. love from Holland

Ana Márquez sa...

It's so beautiful this Magnolia card. Wonderful! :-) Hugs.