mandag 10. oktober 2011

Sketchy Colors - Skisseutfordring

Hos Sketchy Colors er vi ute med en ny utfordring, og denne gangen er det en skisse som står for tur.
I hele Oktober er det Poppydesign som sponser flotte premier hos SC.
Til min løsning av skissa har jeg brukt et motiv fra Mo Manning, som jeg har fargelagt med Prisma Colors på kraftkartong. Papirene jeg har brukt er fra Maja Design, og teksten er fra NSS. Jeg har pyntet kortet med julestjerner, snøkrystaller, charms og perler. Gjerdet og lykta er dies fra Magnolia, og papirbånd og kanelstang har jeg kjøpt på Nille.



18 kommentarer:

Beatemor sa...

Nydelig kort! Fargene var lekre og stempeltrykket var så levende fargelagt. Digger den lykte-diesen din :-) Ha en fin dag!

Larrik sa...

Absolutely fabulous , love the colours, beautiful paper !
wonderful card!

Kari sa...

Jeg er stadig inne og titter hos deg, du lager altså SÅ mye lekkert, og dette kortet er ikke noe unntak!
Et spørsmål mens jeg først er her: Hva slags størrelse er det på det runde tagkortet du har på forrige side? - har så lyst til å prøve meg på et slik :-)

Klem, Kari

PinksyDoodles sa...

Wow, this is stunning. One of the most beautiful Christmas cards I have seen. I love the look of the snow on Kraft.
Clare x

Pop's Cards sa...

This is just stunning sweetie, love the colours too, fab creation hugs pops x x x

Anonym sa...

Beautiful Marianne, great colouring
Nena x

jans sa...

so sweet grt jans

Sylvia sa...

Flott julekort, liker stemningen så godt. Gjerdet foran passet veldig fint her.

Anne-Eddie sa...

Så vakkert kort!
Nydelig fargelagt, knall!!
Klem Anne-Eddie :)

line sa...

Så flott :)

Jeg har blitt så inspirert av din fargelegging på kraftkartong at jeg måtte forsøke meg litt selv i helgen. Bruke akvarellblyanter, og det gikk greit det også. Morsomt med litt annet utrykk ;)

Katja sa...

What a fabulous card! Love the colors and the details.
Really great!
Hugs Katja

Aina sa...

Et fantastisk nydelig julekort. Det oser av julestemning! Og det motiver er så herlig! :)

Lenie Hempen sa...

Hij is weer prachtig marianne.
Echt super lief maar heel mooi gemaakt.


Gr Leny Hempen

Riet sa...

What a wonderful card Marianne.

Hugs Riet.xx

Anonym sa...

Helt fantastisk kort og alle de flotte detaljene, jeg blir helt mo i knærne :)
Klem Lill

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

Så lekkert julekort, aldeles skjønt motiv og flott fargelagt :o)
Takk for masse inspirasjon og gode tips som finnes i din blogg!

Ha en fortsatt flott uke!

(fjerningen av innlegget var pga en "trykkleif")

June Nelson sa...

This is stunning and I love tha mos image, I love all of the detail you have added too xxxx