torsdag 3. september 2009

Et brettekort.

En ny nettbutikk er lagt til favorittlista mi! "I brake for stamps".
Mange stempler, fine stempler, billige stempler, god service, og rask levering. Det blir vel ikke stort bedre enn det:)
Jeg synes denne furukvisten er så fin, og tenkte det først som et julekort. Etterhvert som kortet ble ferdig så jeg at dette kunne like gjerne være et kort til en som er glad i skog og natur, derfor valgte jeg og ikke bruke noe tekst på kortet. Jeg har brukt litt glitterlim, embossingbord-dies fra CB,og en Fiskars bordpunch, og motivet har jeg fargelagt med Copics. Jeg har latt motivet gå igjen inni kortet, der bare stemplet med Stazon. Til skrivefelt har jeg brukt en av mine aller nyeste spellbinders.(Hvordan klarte vi oss før Spellbinders dukket opp??)









9 kommentarer:

Pia sa...

hvor er det super lækkert

Anel sa...

Utrolig lekkert kort, Marianne
Gleder meg til å se deg igjen på nattscrappen etter messa.

Gro sa...

Nydelig kort som vanlig..... :-)
Jeg måtte jo selvfølgelig innom den butikken og myse litt og klarte jo ikke det uten å handle noe.....
Så da er det bare å glede seg til pakke i posten...
Takk for tipset....
De hadde masse fine kvister og grener og blader og sånnt som gjør seg som bakgrunner.... :-)

Gro

❤ Kaia sa...

Du sier noe.
Hvordan klarte vi oss uten Spellbinders ????
Nydelig brettet kort, og det furukvist stempelet var rålekkert.
Klem fra Kaia

May-Bente sa...

Så flink du er!!!
Nydelig var det!!

Klem:))

Anonym sa...

Hei
Koselig det brettekortet. Du lager myepent, de eskene du har laget er og veldig pene, jeg er ofte inne på bloggen din.De hadde mange fine barnestempel på den nye butikken du har lagt inn.
Kanskje jeg må begynne med stempel jeg og...........

Aina sa...

Aldeles nydelig!

Daniel August sa...

Dritstilig kort Marianne! :P

dan!el

Riet sa...

What a beautiful card Marianne,i love the image and colours.

Hugs Riet.x