søndag 24. mai 2009

Et nytt Doraline-kort.

Først må jeg bare si tusen, tusen takk for alle de fantastiske tilbakemeldingene dere gir!!! Jeg setter pris på hver eneste en!!! Dere er helt fantastiske!!!


Her har jeg laget et nytt Doraline-kort for Motivet. Disse herlighetene er det umulig å gå lei av!
Og nå er butikken fylt opp av masse nye motiver, så det lønner seg å ta turen innom. Hvis du ikke klarer velge mellom de herlige motivene, så har du nå sjangsen til å vinne en solid bunke på hele syv stempler! Ta en titt i Motivets blogg.

10 kommentarer:

eba sa...

Et nydelig kort igjen! Og prosjektet ditt for StampARTic var bare helt nyyyydelig!!!

Hege-Annie Simonsen sa...

Herlig kort! Så søtt motiv! :) Klem

Unknown sa...

ÅÅå det er jo berre sååå herligt!!!
Nydelige duse farger og så er jo Doraline sååå skjønn då!

Nydelige design og detaljer som alltid! ♥♥♥♥

Klem,
jorunn

❤ Kaia sa...

For noen skjønne motiver, kortet var kjempeflott.
Ha ei fin uke :o)

Gro sa...

Jeg er helt enig med deg, Marianne! Disse motivene er kjempeskjønne! Og når de kommer i dine hender, så må jo resultatet bare bli nydelig!

Nancy sa...

ÅÅÅ Marianne, du er bare sååå flink til å få den lille skjønnheten enda skjønnere:O) Fantastisk flott kombinasjon av pynt og farger. Kjempe lekkert!!!
Klem, Nancy.

Maya sa...

Åhhh vakkert!!
Tror jammen jeg må skaffe meg noen Doraliner jeg!
Hun er jo bare helskjønn!!
Klemmer fra Maya:)

May-Bente sa...

Nydelig kort, jammen er de skjønne de motivene der!!

Ha en flott dag, Klem:))

Aina sa...

Åh, Doraline er sååå søt! Kjempeflott kort!

Anita sa...

Guri så søt hun er altså, hihi:D Kjempeflott kort!:)