søndag 17. august 2008

Et lite regnestykke.

Noen synes kanskje jeg er tidlig ute med julekort, men i dag har jeg regnet litt, og kommet frem til følgene: Det er ca 100 dager igjen til 1.desember. Da skal jeg være med på julemarked, og tenkte å ha med 60-80 julekort. I tillegg vil jeg ha med dekorerte fyrstikkesker, julemerkelapper, bokmerker og andre kort. Bryllup og dåpskort har jeg null av, så der har jeg også en jobb å gjøre.
Selv sender jeg ca 30 julekort, og så kommer de "vanlige" kortene i tillegg, bursdager ol.
100 dager, 100 julekort+ alt det andre.... Trenger ikke være en kløpper i mattematikk for å se at jeg IKKE er tidlig ute. Noen flere som ble litt stressa nå???
Men når alt kommer til alt så tenker jeg som så, at det skal være GØY å lage kort, stress og mas har jeg ikke tenkt til å synke inn i, og noe samlebånd kommer ikke på tale.
Har ikke fått laget så mye nytt de siste dagene pga syke barn og mye styr, men jeg har fått fargelagt en del motiver. Her kommer noen stjernekort som jeg har laget fra før.





6 kommentarer:

Anonym sa...

Sånne har jeg aldri sett før, og de var jo bare helt utrolig flotte! Så morsomt at du skal være med på messe, da :-) Det hadde vært spennende, jeg har vært inne på tanken selv. Men det må bli når jeg får laget såpass at jeg har et lite lager. Nå syns jeg det er så mange som skal ha kort at det er vanskelig å komme frampå. Ser fram til å begynne med julekortene :-) Ser de nye stemplene fra Ladybug & friends har kommet på lager hos papirgleder. Lykke til med kortlaginga! Klem, Marie

Sivic sa...

Hmm....føler presset nå..., he,he.

Jeg skal også på messe og har ikke begynt å lage korta enda, de fleste korta jeg har laget til nå har blitt solgt i butikkene.
Håper dagene dine snart blir bedre, med "friske" barn igjen.

Solveig sa...

Så masse flotte julekort du har fått laga!!!! Stilige disse med stjernebretting på!

Håper det står bra til med ungene!
Ønsker deg en fin dag!

Hege-Annie Simonsen sa...

Så flott disse "stjerne"- julekortene var!!!

Og: så flott å få en påminner om at jula ikke er altfor langt unna!!!... ;) Jeg har jo fått en bestilling på julekort i år, så jeg bør nok "somle" meg til å komme igang! :)

Ønsker deg en riktig kreativ høst!!

Heidi sa...

Stjerne-kortene var kjempefine. Kan jeg spørre om det finnes mail til de?

Annette sa...

Wooooow, dette var stilig!!!! Finnes det mal tro? Fikk kjempelyst til å prøve meg på denne.

Klem